Torneo de Debate Académico de Galicia

Inicio / Educación / Promoción do éxito escolar / Torneo de Debate Académico de Galicia

Torneo de Debate Académico de Galicia (TDAG)

A Fundación Barrié organiza a III Edición do Torneo de Debate Académico de Galicia (TDAG) co obxectivo de ofrecer aos máis novos e ás máis novas unha ferramenta excepcional para o seu desenvolvemento académico e persoal: a oratoria.

O TDAG está dirixido ao alumnado da E.S.O e Bacharelato dos centros educativos (públicos, concertados e privados) de Galicia. Os equipos poderán estar formados por un mínimo de catro e un máximo de cinco participantes.

Na pasada edición, celebrada en febreiro de 2020, o TDAG contou coa participación de 196 estudantes e 37 docentes procedentes de 44 centros educativos.

Actividade de balde. Prazas limitadas.

A pregunta da pasada edición: “Deben os países membros da Unión Europea limitar as liberdades fundamentais para salvagardaren o benestar colectivo?”

Santa María del Mar
EQUIPO GAÑADOR DA
III EDICIÓN DO TORNEO DE DEBATE ACADÉMICO DE GALICIA (TDAG)

CONTIDOS RELACIONADOS