Torneo Escolar de Oratoria (TEO)

A Fundación Barrié organiza o Torneo Escolar de Oratoria (TEO) o primeiro torneo de Galicia destinado a proporcionar ao alumnado de Educación Primaria un espazo lúdico no que poder desenvolver habilidades de comunicación imprescindibles para a súa desempeño persoal.

O torneo está dividido en dúas categorías: A 1ª categoría para 3º e 4º e a 2ª categoría para 5º e 6º de Educación Primaria. Os equipos, integrados por cinco participantes e un docente preparador, enfrontaranse a diferentes probas en función da fase do torneo na que se atopen: previa e final. Ao longo do torneo os equipos recibirán formación integral en ferramentas de comunicación e oratoria.

Actividade gratuíta. Prazas limitadas.

Lugar de celebración: Fundación Barrié. Cantón Grande, 9, A Coruña

Datas:

• Preinscrición: do 9 de outubro ata as 12:00h do mediodía do 10 de novembro de 2023
  • Inscrición: do 13 ao 24 de novembro de 2023
  • Competición: do 4 ao 8 de marzo de 2024