Di K Non

Di K Non - Talleres para a prevención do consumo de drogas (A Coruña e Lugo)

Pechado o prazo de preinscrición

A Fundación Barrié organiza, en colaboración coa Unidade Terapéutica e Educativa do Centro Penitenciario de Teixeiro (A Coruña), os talleres Di K Non para a prevención do consumo de drogas en adolescentes.

Di K Non está dirixido ao alumnado de Ensino Secundario, Bacharelato e Formación Profesional dos centros educativos públicos, privados e concertados das provincias de Lugo e A Coruña.

A actividade, baseada no intercambio de experiencias con internos da Unidade Terapéutica Educativa do Centro Penitenciario de Teixeiro, desenvolverase en dúas sesións:

• A primeira sesión terá lugar no propio centro educativo. Membros do equipo de profesionais da UTE Teixeiro, acompañados por un grupo de internos de 6 ou 7 internos da mesma Unidade, realizan unha serie de actividades para compartir as súas vivencias, ofrecer información, propiciar reflexión e tratar de dar resposta ás inquedanzas do alumnado, axudándolles ao mesmo tempo a identificar situacións de risco. Unha das actividades é a obra teatral “O Soño de Vivir”, de 15 minutos de duración interpretada polos internos.
  • A segunda sesión ten lugar no C.P. de Teixeiro, permitindo ao alumnado penetrar na realidade das persoas privadas de liberdade. Para esta segunda sesión establécese un máximo de 30 prazas por centro educativo, por motivos de aforo e restricións sanitarias.
Por mor das especiais características desta actividade, Di K Non ofrécese a un número máximo de 6 centros educativos para este curso académico 2023-2024. Para a súa selección darase prioridade a aqueles centros educativos que non participasen na pasada edición 2022-2023.

Máis de 11.000 estudantes e 790  profesores e profesoras de Galicia participaron en Di K Non desde a súa posta en marcha no ano 2011. Unha experiencia única de sensibilización e concienciación sobre os riscos e as consecuencias do consumo de drogas.

Datas de celebración: desde outubro 2023 ata xuño 2024.
Actividade de gratuíta: prazas limitadas.
Preinscrición: a través do formulario
Participación: 6 centros educativos
Prazo de solicitude dos talleres 2023-2024: pechado o prazo de preinscripción.

GALERÍA DE IMAXES

• Programa DI K NON_1_Foto Rocío Cibes