Memoria corporativa e edicións anteriores

Directora de Comunicación e Imaxe Corporativa

A exposición "RAFAEL MONEO. Unha reflexión teórica desde a profesión. Materiais de arquivo (1961-2016)" estará no Museo Thyssen-Bornemisza ata o 11 de xuño de 2017

03-04-2017

A Fundación Barrié presenta no Museo Thyssen-Bornemisza (Madrid) unha mostra retrospectiva da obra de Rafael Moneo. A exposición é unha coprodución da Fundación Barrié, o Estudio Rafael Moneo e o Museo Thyssen-Bornemisza.

De esquerda a dereita: Rafael Moneo, Pilar Romero Vázquez-Gulías, vicepresidenta da Fundación Barrié, e José María Arias Mosquera, presidente da Fundación Barrié