Engánchate á igualdade

Engánchate á Igualdade

Aberto o prazo de preinscrición

A Fundación Barrié promove, en colaboración co Centro de Inserción Social Carmela Arias y Díaz de Rábago e a Asociación para a Prevención e a Educación Social (APES)Engánchate á igualdade, co obxectivo de sensibilizar ao alumnado en materia de igualdade e fomentar o voluntariado xuvenil como unha alternativa positiva de ocio, factor de protección e desenvolvemento de valores prosociales previniendo así conductas violentas e delitivas.

Engánchate á Igualdad está dirixido ao alumnado de Ensinanza Secundaria de centros educativos públicos, privados e concertados de A Coruña.

Persoas privadas de libertade  do Centro de Inserción Social Carmela Arias y Díaz de Rábago que recibirán previamente formación na temática de igualdade, convivencia e respeto, o voluntariado e os seus beneficios, en factores de risco e protección frente ao delito; serán os encargados de impartir un taller formativo en cada un dos centros educativos, así como de promover o desenvolvemento dun proxecto de acción voluntaria nos mesmos.

Debido ás especiais características desta actividade, os talleres ofrécense a un número limitado de 3 centros educativos e aqueles que estén interesados en participar, deberán realizar unha preinscripción. No suposto de que o número de solicitudes supere o de prazas dispoñibles, éstas seleccionaranse conforme ao criterio do Centro de Inserción Social.

• Datas de celebración de los talleres: de outubro de 2024 a xuño de 2025
  • Actividade gratuita.
  • Preinscrición: a través de formulario.
  • Participación: 3 centros educativos (grupos escolares de máximo 50 alumnos por centro).
  • Duración daacharla: 2 horas.
  • Prazo de solicitude de talleres 2024-2025: aberto.

CONTIDOS RELACIONADOS