Se vostede é menor de 16 anos non pode seguir navegando por esta web, agás que teña o consentimento expreso dos seus pais ou titores. O noso servizo non vai dirixido a menores de 16 anos, polo que non procesamos datos obtidos de dito colectivo.

Esta información será utilizada polo titular da web para mellorar os seus contidos, facer máis atractiva a web e colocar correctamente os contidos que máis interesan aos visitantes.

A nosa entidade non recompila nin trata información persoal derivada ou proveniente dos datos respecto á información que puidese revelar orientación sexual; crenzas políticas ou relixiosas; información de saúde; ou información considerada sensible (categorías especiais de datos, segundo as define o Regulamento Xeral de Protección de Datos da Unión Europea).

Segundo o prazo de tempo que permanecen activadas:

Estas cookies son estritamente necesarias para prestar un servizo ou contido solicitado polo usuario rexistrado. Estas teñen como finalidade aspectos técnicos, tales como: recordar identificacións de rexistros; preferencias de ferramentas na utilización de contidos; interacción cos contidos; localización de acceso aos contidos; análises dos datos coa finalidade de mellorar o rendemento, análises de usuarios en virtude de determinados parámetros de navegación; elaboración de perfís de navegación dos usuarios e estatísticas, coa finalidade de introducir melloras en función da análise dos datos. Este tipo de cookies poden ter unha duración determinada: caducidade inminente; caducidade ao finalizar a sesión; caducidade temporal. A continuación detállanse as cookies desta clase:

• PHPSESSID: permite ao usuario navegar almacenando datos durante a navegación e identificar a visita

• PHPSESSID_last: permite ao servidor web coñecer as últimas visitas

Dominio

Finalidade

Persistencia

_utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz

analytics.google.com

Información básica sobre a actividade de navegación dentro da web

Terceiros – Análises

_ga

analytics.google.com

Identifica de forma única ao usuario para coñecer a súa actividade.

1 día

Terceiros – Análises

Empregamos a ferramenta de remárketing de Google Adwords. Dita ferramenta permite publicar na Rede de contido de Google anuncios baseados en visitas anteriores de usuarios ao noso Sitio Web. Para iso, algunhas das páxinas do Sitio Web inclúen un código chamado "etiqueta de remárketing". Estas etiquetas permiten ler e configurar as cookies do seu navegador coa finalidade de determinar o tipo de anuncio concreto que se lle amosará ao usuario, segundo elementos relacionados coa súa visita ao noso Sitio Web como, por exemplo, o circuíto de navegación escollido, as páxinas concretas visitadas ou as accións que nestas se realizasen. As listas de remárketing así creadas gárdanse nunha base de datos dos servidores de Google, onde se almacenan todos os ID de cookie asociados a cada lista ou categoría de intereses. A información obtida só permite identificar a un navegador concreto, non podendo Google identificar ao usuario concreto unicamente con esta información.

Chrome - Safari - Opera - Explorer - Firefox

En relación aos dispositivos móbiles, inclúese a seguinte información a respecto dos axustes ou da documental acerca dela:

Para Android: Menú > Máis > Axustes > Axustes de privacidade.

Para Safari (IOS).

Para Windows Phone.