ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Obradoiro de prevención e detección precoz de condutas sumisas e agresivas en adolescentes

Xoves 11 de Maio de 2017

Sede Vigo

Aforo limitado

Cunha metodoloxía principalmente participativa, este obradoiro dirixido a alumnos de 2º, 3º e 4º de E.S.O. busca que o alumno desenvolva unha mentalidade critica do sexismo que lle rodea, e dos perigos que iso leva consigo, dun xeito dinámico pero que consegue que interioricen ferramentas prácticas para a detección precoz da violencia de xénero.

O obradoiro é impartido por Marina Marroquí, presidenta da Asociación Ilicitana contra a violencia de xénero e educadora social, e ten como obxectivo previr a violencia de xénero en adolescentes mediante a sensibilización de estereotipos sexistas e o desenvolvemento persoal, para poder manter relacións afectivo-sexuais sen desequilibrio de poder, así como detectar posibles condutas daniñas nas relacións afectivo-sexuais entre os adolescentes, tanto sumisas como agresivas.

Para inscricións, contactar con ARELA. Tlf.: 986 212 537