FILTRAR

SUBSCRICIÓN AO NEWSLETTER

Reciba no seu correo toda a actualidade da Fundación Barrié

Subscribirse

Xornada de formación Giving Tuesday "Como captar fondos para a miña organización"

Xoves 28 de Setembro de 2017

Sede A Coruña

Ata completar aforo

Require inscrición

Enlace aquí

A Fundación Barrié acolle a xornada de formación "Como captar fondos para a miña organización" organizada e dirixida por Juan Mezo no marco do movemento "Giving Tuesday". Na xornada daranse a coñecer as claves para comunicar os proxectos de forma axeitada, aprenderase a xestionar os medios para facer rendibles os proxectos e aumentar as posibilidades de conseguir fondos para loitar por unha causa.

#GivingTuesday é un movemento que promove a solidariedade entre persoas, organizacións e empresas, no cal máis de 71 países xa participaron. Este ano, o 28 de novembro é #GivingTuesday.

Para inscribirte preme aquí.

Inscrición gratuíta.

• TORNEO ESCOLAR DE ORATORIA (TEO)
  • Luns 10 de Outubro de 2022
    Domingo 13 de Novembro de 2022

•
  • Visitas a Pictoeduca, portal para nenos e nenas con necesidades educativas especiais.