FILTRAR

Aforo limitado

Require inscrición

Enlace aquí

A Fundación Barrié e Igaciencia organizan na Coruña e Vigo o Obradoiro e Concurso "A maxia da robótica" para escolares de toda Galicia.

Dirixido a alumnado de 5º e 6º de Primaria, ESO, Bacharelato e 1º ciclo de FP.

O obxectivo desta actividade é achegar ao estudantado á robótica, un campo de absoluto futuro, e aproveitar a súa "maxia" para promover a cultura científico-tecnolóxica no alumnado galego. A maxia da robótica é un compendio de actividades (obradoiro - concurso) encamiñadas a unha experiencia de aprendizaxe, deseñada para familiarizar e explorar o campo da robótica, así como potenciar as habilidades creativas e de innovación propias dos adolescentes que gustan aprender da tecnoloxía e de xeito especial da robótica.

ETIQUETADO EN: ROBOTICA  ,  DIDÁCTICA

• CONF. ESPAÑA EN LA ALIANZA ATLÁNTICA
  • TORNEO ESCOLAR DE ORATORIA (TEO)
  • Xoves 06 de Outubro de 2022

• Luns 10 de Outubro de 2022
    Domingo 13 de Novembro de 2022

•
  • Visitas a Pictoeduca, portal para nenos e nenas con necesidades educativas especiais.