ACTIVIDADE

Aforo limitado

Requiere inscripción

Enlace aquí

Espectáculo científico do ciclo Á luz da ciencia que recolle un conxunto de experiencias relacionadas coa física para alumnado de 2º CICLO DE SECUNDARIA e BACHARELATO.
A percepción dos estudantes da materia de Física, ao comezar a estudala, non adoia ser moi positiva, considerándoa difícil e afastada da súa vida cotiá.
Esta charla busca dar unha visión atraente da física e que nos permita interactuar co alumnado mediante experiencias sorprendentes e coñecer a importancia da comprensión dos fenómenos físicos para o avance da nosa sociedade.
As demostracións centraranse nas forzas e na enerxía, e entre outras cousas, racharemos culleres co poder da mente, xeraremos sons de formas incribles, loitaremos contra as forzas de rozamento dunhas guías telefónicas e consultaremos un kétchup que funciona como detector de mentiras.

INSCRICIÓNS

ETIQUETADO EN: CIENCIA  ,  FÍSICA  ,  DIDÁCTICA