FILTRAR

SUBSCRICIÓN AO NEWSLETTER

Reciba no seu correo toda a actualidade da Fundación Barrié

Subscribirse

Entrega de premios da IV edición do Concurso de Debuxo "Contra a fame e o estrago de alimentos"

Martes 08 de Maio de 2018

Sede A Coruña

Ata completar aforo

Aberto ao público

Acto da entrega de premios aos gañadores e gañadoras provinciais do IV Concurso de Debuxo “Contra a fame e o estrago de alimentos”, coordinado pola Cátedra Bancos de Alimentos da Universidade Politécnica de Madrid e FESBAL (Federación Española de Bancos de Alimentos).
O concurso vai dirixido ao alumnado de 3° a 6° de Primaria dos centros públicos e privados da provincia da Coruña.
O acto celebrarase o día 8 de maio de 2018 ás 19.30 no auditorio da Fundación Barrié, situada en Cantón Grande n° 9 de A Coruña.

• CONF. ESPAÑA EN LA ALIANZA ATLÁNTICA
  • TORNEO ESCOLAR DE ORATORIA (TEO)
  • Xoves 06 de Outubro de 2022

• Luns 10 de Outubro de 2022
    Domingo 13 de Novembro de 2022

•
  • Visitas a Pictoeduca, portal para nenos e nenas con necesidades educativas especiais.