ACTIVIDADE
LUGAR

CALENDARIO

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Presentación do I Comité de Bioética para a Atención de Persoas con Discapacidade Intelectual de Galicia

Venres 23 de Xuño de 2017

Sede A Coruña

Ata completar aforo

Aberto ao público

Aspronaga e a Universidade da Coruña presentarán, o venres 23 de xuño na sede da Fundación Barrié, o primeiro “Comité de Bioética para a Atención de Persoas con Discapacidade Intelectual” de Galicia.

Así a partir das 10 da mañá, investigadores, profesionais, familiares e persoas con discapacidade intelectual reuniranse na sede da Fundación Barrié para participaren na última sesión e dar clausura ao periodo de formación chamado “Espazo de reflexión Ética”. Dita formación lévase realizando desde o pasado setembro de 2016, o último venres de cada mes.

Ao remate da sesión, Jose Antonio Seoane, decano da Facultade de Dereito da UDC e membro do Consello de Bioética de Galicia, e Álvaro Martínez, presidente de Aspronaga, serán os encargados de presentaren ante os medios de comunicación a creación do primeiro Comité de Bioética dedicado ás persoas con discapacidade intelectual que existe a nivel autonómico.

ETIQUETADO EN: ASPRONAGA  ,  UDC  ,  COMITÉ DE BIOÉTICA

PRÓXIMOS EVENTOS