Torneo de Debate Académico de Galicia

Inicio / Educación / Promoción do éxito escolar / Torneo de Debate Académico de Galicia

Torneo de Debate Académico de Galicia (TDAG)

A Fundación Barrié organiza o Torneo de Debate Académico de Galicia (TDAG) co obxectivo de mellorar a expresión oral e fomentar o pensamento crítico dos estudantes de Ensinanza Secundaria Obrigatoria (ESO) e Bacharelato de Galicia.

O TDAG está dirixido ao alumnado dos centros educativos públicos, concertados e privados de Galicia, desde 1º de ESO ata 2º de Bacharelato. Os equipos están formados por catro ou cinco estudantes, e mais o profesor preparador que non intervén no transcorrer dos debates.

Na pasada edición participaron 300 estudantes e 51 profesores de 36 colexios de toda Galicia, agrupados en 60 equipos.
Actividade de balde. Prazas limitadas.

A pregunta de debate da pasada edición foi:
"Democracia vs. tecnocracia, que sistema de goberno é máis apropiado para afrontar os retos do século XXI nos países membros da Unión Europea?"

“CPR COMPAÑÍA DE MARÍA 1”
EQUIPO GAÑADOR DA
II EDICIÓN DO TORNEO DE DEBATE ACADÉMICO DE GALICIA (TDAG)

Reglamento

Programa de la competición

Clasificacións 2020

GALERÍA DE IMAXES

• CPR Compañía de María, equipo gañador do II TADG, xunto a Carmen Arias, directora da Fundación Barrié e Alba Formoso, directora de TALKK

@Fundación Barrié

• CPR Santa María do Mar, 2º premio do II TADG, xunto a Carmen Arias, directora da Fundación Barrié e Alba Formoso, directora de TALKK

@Fundación Barrié

• CPR Santa María do Mar, 3º premio do II TDAG, xunto a Carmen Arias, directora da Fundación Barrié e Alba Formoso, directora de TALKK.

@Fundación Barrié

• CPR Montespiño, 4º premio do II TADG, xunto a Carmen Arias, directora da Fundación Barrié e Alba Formoso, directora de TALKK

@Fundación Barrié

• Miguel Blanco, mellor orador do II TADG, xunto a Carmen Arias, directora da Fundación Barrié e Alba Formoso, directora de TALKK