Cartas a Murguía I (EBOOK)

O epistolario de Murguía que custodia a Real Academia Galega, composto po algo máis de mil quinientas cartas, supón unha radiografía da vida cultural e intelectual da sociedade galega do século XIX. A través das súas páxinas teremos ocasión de asistir á xestación dalgúns dos proxectos culturais que máis solidamente contribuiron á creación dunha conciencia galeguista ó londo da segunda mitade do século pasado. Precisan as cartas non poucos datos biográficos de Murguía, ademais de perfilar o seu talante liberal e democrático, sempre ó servicio da idea de Galicia. Este primeiro volume do epistolario abarca as cartas recibidas por Murguía desde 1855 a 1867 onde o Diccionario de Escritores Gallegos e a Historia de Galicia ocupan os días e afáns do noso autor. O proxeto contempla completar a publicación das restantes cartas en tres tomos, dous dedicados ás cartas recibidas e o cuarto que recollerá a correspondencia escrita por Murguía.

Edición, introducción y notas Xosé Ramón Barreiro Fernández y Xosé Luís Axeitos
Colección Galicia Viva
ISBN ebook: 978-84-9752-021-8

Puede adquirir el ebook en casadellibro.com