ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Exposición Rafael Moneo. Unha visión teórica desde a profesión. Materiais de arquivo (1961-2013)

Obra Rafael Moneo

Fundación Barrié

Venres 04 de Marzo de 2016
Domingo 29 de Maio de 2016

Aforo limitado

Aberto ao público

EXPOSICIÓN RAFAEL MONEO. Unha Reflexión Teórica desde a Profesión. Materiais de arquivo 1961-2013
Resumo. A Fundación Barrié presenta en México unha retrospectiva da obra de Rafael Moneo. A exposición é unha coprodución da Fundación Barrié e o Estudio Rafael Moneo. A presentación da exposición en México foi posible grazas á colaboración de Arquine dentro do marco de MEXTRÓPOLI 2016, Festival Internacional de Arquitectura y Ciudad e ao patrocinio de CEMEX.
A exposición, comisariada por Francisco González de Canales da Architectural Association de Londres, organízase en cinco seccións biográficas que abordan toda a súa carreira, onde se amosan 46 proxectos a través de 17 maquetas, 143 fotografías e 98 debuxos orixinais.

ETIQUETADO EN: EXPOSICIÓN  ,  ARQUITECTURA  ,  MONEO