ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Charla "Education Is Great"

Venres 10 de Marzo de 2017

Sede A Coruña

Ata completar aforo

Aberto ao público

A Fundación Barrié acolle na súa sede da Coruña o evento Education Is Great, unha charla imprescindible para os alumnos, as súas familias e os colexios. Expertos da Universidade de Edimburgo e de Coventry xunto con asesores de IEC Consultants e o British Council falarán verbo de todo o que cómpre saber para estudar no Reino Unido.

A charla tratará os siguintes aspectos:

• Información xeral
  • Estudos Universitarios
  • Información sobre Formación Profesional
  • Información sobre Colexios
  • Ensino do inglés
O Reino Unido pode ofrecerche unha boa vía a un traballo mellor, incluso con notas que non son excepcionais. O evento ofrece a posibilidade de formular calquera pregunta ao respecto e podería abrir a porta de calquera carreira cara ao éxito.

Ademais, o día 15 de marzo un autobús rotulado coa marca GREAT Britain estará situado nos xardíns de Méndez Núñez; alí poderase resolver calquera dúbida que quedase despois da charla.