Memoria corporativa e edicións anteriores

Directora de Comunicación e Imaxe Corporativa

Este concurso lévase a cabo no marco do Programa DI K NON

20-06-2017

• Rexeitar o ofrecemento de drogas ás veces é díficil para un adolescente pola presión do ambiente, a falta de interiorización dos perigos que a droga leva consigo, a aparencia dunha experiencia nova, a atracción do descoñecido e a acusación de covardía coa que se tacha ao que non proba. O concurso de relatos A IMPORTACIA DE DICIR NON ÁS DROGAS premia os traballos que poñan de manifesto o reto de madurez que supón non deixarse levar pola presión así como o valor que no futuro terán as nosas decisións.
  • O primeiro premio correspondeu a Carlos Nogueira, do IES Eduardo Pondal de Santiago; Zaira Rey, do IES Fraga do Eume (Pontedeume) e Carmen Barreiro, do Colexio Maristas Cristo Rey (A Coruña), obtiveron o segundo e terceiro premio, respectivamente.
  • O concurso enmárcase dentro do programa preventivo DI K NON, unha iniciativa da Fundación Barrié e da Unidade Terapéutica Educativa do centro penitenciario de Teixeiro que ten como fin previr o consumo de drogas en adolescentes.

DI K NON: Entrega de Premios Concurso de Relatos 2016-2017