Inicio / Blog

FILTRAR

ÁREA
DATA

A Colección de Pintura Contemporánea Internacional da Fundación Barrié nace coa idea de ofrecer distintas respostas á pregunta de que falamos cando falamos de pintura hoxe. Asumindo que a pintura máis ca unha técnica é unha tradición e pensando en como esa tradición se converteu nun relato interdisciplinar, híbrido e transversal, esta colección incide en como o tempo da pintura implica sempre unha nova definición.

ETIQUETADO EN:

En setembro de 2015 tiven a grande honra de asistir como relator convidado ao “Encontro de Científicos Españois en EEUU” que tivo lugar na Universidade de Georgetown. Dito encontro foi organizado, entre outros, pola organización de Españois Científicos en USA (ECUSA) e a Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT) co obxectivo de dar a coñecer o grandísimo traballo que a comunidade científica española en EEUU está a realizar en todos os eidos tan diversos como a biomedicina, a física, ciencias da Terra, economía, etc.

ETIQUETADO EN: