Inicio / Axenda

Reciba no seu correo toda a actualidade da Fundación Barrié

Subscribirse

Celebración do 40 aniversario de ASPACE

A Fundación Barrié acolle na súa sede da Coruña o acto institucional co gallo da celebración do 40 aniversario de ASPACE.

Venres 20 de Outubro de 2017

Venres 20 de Outubro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  MÚSICA  ,  ASPACE 40 ANIVERSARIO  ,  PARÁLISE CEREBRAL

2017

Conferencia: "O nacemento dos xenios. Teoría artística manierista"

A Fundación Barrié en colaboración coa Fundación Amigos do Museo do Prado acolle na súa sede da Coruña a conferencia O nacemento dos xenios. Teoría artística manierista do Ciclo de conferencias: A era dos xenios. De Miguel Ángel a Arcimboldo, a cargo de Francisco Calvo Serraller, catedrático de Historia da Arte da Universidade Complutense.

Xoves 02 de Novembro de 2017

Xoves 02 de Novembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  MUSEO DO PRADO  ,  XENIOS  ,  MANIERISMO  ,  FRANCISCO CALVO SERRALLER

Obradoiros Di K Non

Obradoiros Di K Non organizados pola Fundación Barrié e a Unidade Terapéutica Educativa do Centro Penitenciario de Teixeiro co obxectivo de previr o consumo de drogas en adolescentes.

Martes 07 de Novembro de 2017

Compañía de María, Ferrol

Martes 07 de Novembro de 2017

Compañía de María, Ferrol

ETIQUETADO EN: DI K NON  ,  PREVENCIÓN  ,  CONSUMO DE DROGAS  ,  ADOLESCENTES  ,  OBRADOIROS  ,  COMPAÑÍA DE MARÍA FERROL

2017

Conferencia: "Giuseppe Arcimboldo. Metamorfose da natureza"

A Fundación Barrié en colaboración coa Fundación Amigos do Museo do Prado acolle na súa sede da Coruña a conferencia Giuseppe Arcimboldo. Metamorfose da natureza do Ciclo de conferencias: A era dos xenios. De Miguel Ángel a Arcimboldo, a cargo de Thomas DaCosta Kaufmann, profesor Frederick Marquand de Arte e Arqueoloxía en Princeton University, Nova Jersey.

Xoves 09 de Novembro de 2017

Xoves 09 de Novembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  MUSEO DO PRADO  ,  GENIOS  ,  ARCIMBOLDO  ,  THOMAS DACOSTA KAUFMANN

2017

Conferencia: "Innovación aberta: oportunidades para o descubrimento de fármacos"

A Fundación Barrié acolle na súa sede coruñesa a conferencia Innovación aberta: oportunidades para o descubrimento de fármacos, impartida por Mabel Loza, doutora en Farmacia e catedrática de Farmacoloxía da USC, dentro do Ciclo de conferencias: "Talento e Sociedade" organizado pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo Galicia, coa colaboración da Deputación da Coruña e da Fundación Barrié.

Luns 13 de Novembro de 2017

Luns 13 de Novembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  UIMP  ,  UNIVERSIDADE INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO  ,  MABEL LOZA

2017

Conferencia: "Benvenuto Cellini, libero de lingua a la par che di mano"

A Fundación Barrié en colaboración coa Fundación Amigos do Museo do Prado acolle na súa sede da Coruña a conferencia Benvenuto Cellini, libero de lingua a la par che di mano, do Ciclo de conferencias: A era dos xenios. De Miguel Ángel a Arcimboldo, a cargo de Cristóbal Belda, catedrático emérito de Historia da Arte, Universidade de Murcia.

Xoves 16 de Novembro de 2017

Xoves 16 de Novembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  MUSEO DO PRADO  ,  XENIOS  ,  CELLINI  ,  CRISTÓBAL BELDA

2017

Conferencia "Galicia na encrucillada. Ciclo de conferencias sobre demografía e futuro" (DATA POR CONFIRMAR)

A Fundación Barrié organiza en colaboración con APD na súa sede da Coruña a conferencia no marco do ciclo  "Galicia na encrucillada. Ciclo de conferencias sobre demografía e futuro". (Data por confirmar).

Entrada gratuita previa inscrición en APD ou contactando con info@fbarrie.org

Luns 20 de Novembro de 2017

Require inscrición

Enlace aquí

Luns 20 de Novembro de 2017

Require inscrición

Enlace aquí

ETIQUETADO EN: CORDEIRO  ,  INTELIXENCIA ARTIFICIAL  ,  GALICIA  ,  DEMOGRAFÍA  ,  ENVELLECEMENTO

Obradoiros Di K Non

Martes 21 de Novembro de 2017

IES nº1 de Ordes

Martes 21 de Novembro de 2017

IES nº1 de Ordes

ETIQUETADO EN: DI K NON  ,  PREVENCIÓN  ,  CONSUMO DE DROGAS  ,  ADOLESCENTES  ,  OBRADOIROS  ,  IES Nº 1 DE ORDES

2017

Conferencia: "O Greco, paradigma do xenio"

A Fundación Barrié en colaboración coa Fundación Amigos do Museo do Prado acolle na súa sede da Coruña a conferencia O Greco, paradigma do xenio do Ciclo de conferencias: A era dos xenios. De Miguel Ángel a Arcimboldo, a cargo de Leticia Ruiz, xefa de Departamento de Pintura Española do Renacemento e Primeiro Naturalismo, Museo do Prado.

Xoves 23 de Novembro de 2017

Xoves 23 de Novembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  MUSEO DO PRADO  ,  XENIOS  ,  O GRECO  ,  LETICIA RUIZ

DEC
2017

Conferencia: "Retos e oportunidades para uns novos alimentos seguros e saudables na Unión Europea"

A Fundación Barrié acolle na súa sede coruñesa a conferencia Retos e oportunidades para uns novos alimentos seguros e saudables na Unión Europea, impartida por Andreu Palop, dentro do Ciclo de conferencias: "Talento e Sociedade" organizado pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo Galicia, coa colaboración da Deputación da Coruña e da Fundación Barrié.

Luns 18 de Decembro de 2017

Luns 18 de Decembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  UIMP  ,  UNIVERSIDADE INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO  ,  ANDREU PALOP