Inicio / Axenda / III Edición do Torneo de Debate Académico de TALKK

Sede A Coruña

Ata completar aforo

Aberto ao público

A sede da Fundación Barrié da Coruña acolle venres 2 de febreiro a Fase Final da terceira edición do Torneo de Debate Académico de TALKK (TDAK), que arrancou cun récord de participación: 130 debatentes divididos en 23 equipos, procedentes de 11 centros educativos da Coruña.

A Final terá lugar no Auditorio da Fundación Barrié.

O alumnado, desde 1º da ESO ata 2º de BACH, ten que defender a postura de "a favor" ou "en contra" a respecto da pregunta do debate: "En RRSS proxectamos unha imaxe ideal do noso día a día: ¿é positivo para a xuventude aspirar a unha vida extraordinaria como norma?", na que estiveron a traballar estes meses coa axuda do seu profesorado.

Como cada ano, o TDAK, unha iniciativa impulsada pola escola de oratoria e debate TALKK en colaboración coa Fundación Barrié, trata de ofrecer á mocidade unha ferramenta excepcional para o seu desenvolvemento académico e persoal: a oratoria. Convencidos de que fortalecer as habilidades comunicativas supón unha aprendizaxe moi enriquecedora para a escola e para a vida e co claro obxectivo de inculcar e afianzar na cidade a cultura da oratoria e o debate, TALKK organiza esta semana, na sede da Fundación Barrié, a terceira edición deste torneo, cuxa participación está aberta a todos os centros públicos, concertados e privados de Ensinanza Secundaria e Bacharelato da provincia da Coruña. Abofé que ano tras ano, observando as persoas que pasa polas súas aulas, confírmase o lema da escola, tomado de Aristóteles: "a habilidade para expoñer unha idea é tan importante como a idea mesma".

Para máis información:

info@talkk.me