ACTIVIDADE

Ata completar aforo

Require inscrición

Enlace aquí

A sede da Fundación Barrié na Coruña acolle o mércores 29 de novembro, a partir das 19.30, a 13ª edición de Coruña Bloggers, un evento que reúne os últimos mércores de cada mes persoas interesadas nos blogs, a tecnoloxía, internet, o márketing dixital ou as redes sociais.

O evento consta de dúas charlas nas cales intervirán Phil González e Carolina Regueira.
Phil González é o maior experto español en Instagram. Na súa charla abordará a importancia desta rede social desde que naceu hai sete anos.
Carolina Regueira é xornalista e na súa conferencia ofrecerá consellos para escribir un blog desde un punto de vista xornalístico.

O evento é aberto a todo o mundo e gratuíto, pero se pide aos asistentes que traian, polo menos, un quilo de comida para a Cociña Económica.

As invitacións pódense retirar na web de Coruña Bloggers (www.corunabloggers.com)

ETIQUETADO EN: BLOGGERS  ,  BLOG  ,  CORUÑA BLOGGERS